Одбијање исплате добитка је ситуација када кладионица из одређених разлога не жели да исплати новац такмичару. Све то је одређено интерним правилима саме куће, која то право задржава да примени. Стога је, пре него што уопште почнете да се кладите, то важно прочитати. Онда ћете имати у виду како бисте требали да се понашате.
Мада, некада неће експлицитно навести све у секцији о томе. А да бисте нешто уопште и добили, прво је важно регистровати се. Већ тада прихватате сва правила и услове коришћења. Које можете прочитати као што је већ било речи. Уносите личне податке и мејл адресу, да бисте на њу добили линк за верификацију налога.
Тада добијате могућност коришћења налога и подешавања свих битних параметара. Као што су методе плаћања. И ту крећете са остваривањем бонуса. Нема јединствених правила по којим кладионице одбијају да исплате добитак. Или су макар иста ако читате правилнике. То се углавном односи на поштовање закона о играма на срећу Републике Србије, који регулише ову делатност у нашој земљи.
Одбијање исплате добитка је некада, услед политике куће забрањено неком да дају добитак. На пример, уколико се клади из забрањених земаља и на многе друге начине. У овом водичу, све ће детаљно бити описано.
Одбијање исплате добитка – уплата/исплата
Када се такмичар региструје на сајт кладионице, он почиње да располаже бонус средствима које је добио као добродошлицу. Затим уплаћује депозит и бира слот или спорт. На основу тога се разликује неколико метода уплате и исплате новца. Који су углавном исти.
Најчешћи је преко кредитних картица. Многе кладионице примају по правилу Visa, DinaCard, Maestro и MasterCard. На овај начин се време значајно штеди. И најбржи је од осталих. Пошто нема потребе за обрадом трансакције. Тако да људи по регистрацији на сајт, бирају ово као начин плаћања. Што се исплате тиче, онда би и она морала да буде преко картице. Уколико је у старту та опција изабрана.
Могуће је и физички отићи у пословницу кладионице, најближу вашем дому. Тамо дати потребне податке оператеру и извршити уплату/исплату. Овакав начин је могућ и на другим локацијама у складу са мрежом партнера ваше изабране кладионице. Од информација се обично дају мејл или промо код уз назначени износ депозита.
Такође, новац се може уплатити или бити исплаћен преко банке или поште. Кроз систем електронског банкарства, што би одузимало време на обраду трансакције. У пошти бисте по тачном упутству кладионице, морали да прво попуните уплатницу. Па тек онда платите. Што се исплате тиче, овакав вид не постоји.
Одбијање исплате добитка – лимити
Примарни циљ кладионица је стицање профита. И то кроз уплате играча и сарадњу са спонзорима. Политика куће је да постоји маргина односно коефицијент меча. У овом поглављу, важно је указати на то, да све оне имају лимите за исплату добитака. Све у складу са правилима игара на срећу у Републици Србији. Уз веома битну ствар коју треба знати. Налог на сајту кладионице мора бити верификован. Како би новац био тачно исплаћен особи на чије име налог и гласи, како не би било кривотворења.
Ово је битно, зато што касније утиче и на разлоге за одбијање исплате добитка. Кладионица губи профит када исплаћује бонусе. Све битне информације о томе, налазе се, по правилу, на одељку „помоћ“ код већине сајтова.
Пре свега, лимит на исплате односи се на онај на дневном нивоу. У Admiralbet кладионици, то је 100.000 динара уз код за извршење трансакције. Такође, овде постоји минимални износ исплате од 100 динара.
Друга је опција код кладионице Brazilbet, за распон износа од 10.000 до 100.000 динара. И то без најаве. Тада је омогућена инстант исплата на банковни рачун као друга опција. Омогућено је дизање и износа преко 100.000 динара под условима наведеним на сајту.
Такође, исплата у кладионицама се врши и на недељном нивоу. Meridian кладионица на недељном нивоу исплаћује максимум од 3.000.000 динара. Док се то на дневном нивоу креће и до два милиона динара.
Све ове бројке варирају од кладионице до кладионице. Потребно је подробно истраживање услова коришћења и пронаћи информације о лимитима за исплату.
Одбијање исплате добитка – разлози
Осим што су познати лимити за исплату добитака, такмичари ће некада бити онемогућени да тај новац и подигну. Поготову што кладионице користе то дискреционо право, уколико неко крши услове коришћења. А могу га применити и у било ком тренутку и без најаве. У овом делу, објашњени су и разлози зашто се то дешава.
Један од најчешћих је клађење са забрањених територија. Када направите налог на кладионици, морате видети листу земаља у којима она послује. Такође, зависи и од тога где се и ви физички налазите уколико желите да се кладите. Или управо тражите исплату добитка.
Право је приређивача, да ради исплате новца затражи и неопходне податке. Давање лажних информација у том контексту, такође може бити један од разлога за одбијање исплате добитка. На шта корисници, у било ком случају, имају право на жалбу, сходно условима коришћења те кладионице.
Када се већ говори о подацима, важан је онај и о броју текућег рачуна. Кладионица је дужна да провери тај број и потврди идентитет корисника/власника истог. Некада ће у ту сврху, кладионица од вас тражити као доказ слике банковне картице са свим важећим подацима о рачуну.
Још један разлог одбијања исплате добитка је тај, уколико играч нема пребивалиште у Србији, а страни је држављанин. У том случају, могуће је без најаве обуставити исплату и суспендовати налог. Осим пребивалишта, ако страни држављанин нема рачун у некој од банака у систему Народне Банке Србије, исплата му се такође суспендује.
Већина кладионица у својим правилима коришћења, наводи да се могу исплатити само средства које играч има на рачуну. Уз то да се одредбе примењују, без обзира да ли је то слот или спорт.
Исплата новца – шта још треба знати?
Кладионице могу да не исплате добитак и из још низа других разлога. Оних који нису нужно везани за услове коришћења. Јер њихово кршење и јесте најчешћи повод за одбијање исплате добитка. А постоје и начини како се може проверити идентитет корисника и тачност унетих података.
Један од разлога да се зарада не исплати је и грешка у квотама. Може се десити да су кладионице у неком тренутку, приморане да промене квоте. И услед те промене, морају их прилагођавати новим условима. А не могу по старим исплаћивати зараде. Јер све изнова мора да се укалкулише.
Пре свега, овако нешто настаје уколико се види значајно одступање у квотама. Уколико су оне нетачне, онда имају кладионице два избора. Поништити опкладу или смањити наградни износ.
Може се догодити и да сама кладионица има техничке сметње. Поготову оне на софтверу који регулише праћење квота и резултата. У том случају, новац неће исплаћивати, већ га чувати до отклањања потешкоће. Све то, у зависности од захтевности квара, може бити привремено, или потрајати.
Такође, одбијање исплате добитка са стране кладионице, може се десити уколико постоји сумња на кривотворење. Односно, уколико се уочи нелегална активност у циљу намештања резултата или намерног обарања квота у ту сврху. Све те радње исплате новца, онда се суспендују док траје истрага.
Већ је можда помињано, али некада ће корисници имати проблем са верификацијом налога. У тим условима, онда можда кладионица неће исплатити добитак. Односно, уколико није достављена жељена документација у складу са политиком куће.
Подношење жалби
Одбијање исплате добитка, за кориснике онда повлачи активност жалбе. Односно, ако играч сматра да му је право на исплату добитка неоправдано ускраћено. Онда, под условима куће подноси жалбу кладионици. У тачно одређеној форми уз чекање епилога. Овде се налазе основни инструменти како можете поднети жалбу у случају да нисте исплаћени.
Пре свега, кладионице дају одређени рок за жалбу у зависности од тога када се догађај десио. У противном ће она бити неважећа. И то да се она пише мејлом. Без обзира да ли је у питању исплата добитка или проблем са играњем игара. Рокови се, у овом случају углавном крећу од седам или осам дана, у зависности од правила коришћења кладионица.
Осим мејла, корисници се могу и путем телефона жалити уколико су имали проблема са исплатом добитка. Али и претходно бити упознати са правилима коришћења. Рекламације, односно жалбе, могу се упутити и писаним путем на адресу приређивача. Уколико стигну у оном року који је одређен, онда почиње жалбени поступак. Који се примењује и у случају исплате новца.
Уз, наравно, и приложене документе који верификују то да жалба има основе. Приређивач игара на срећу је тај који одлучује. А то може некада трајати и до месец дана. У неким случајевима се кладионица и играч не могу договорити око спора. Тада ће надлежан бити суд у месту где се поменути спор десио.
Сва правила коришћења, у овом контексту, сматрају се правним актом, односно неком врстом уговора играча и кладионице. Који такмичар подробно мора прочитати, и где су чак наведени услови за одбијање исплате добитка. Зато је важно бити информисан и пратити дешавања.
Закључак
Одбијање исплате добитка за такмичаре захтева подробно читање. Пре него што почнете да се кладите у некој кладионици, морате бити упознати са правилима коришћења. Већина људи олако, приликом регистрације, кликне на ту опцију а да се не информишу детаљније. Због тога је важно прочитати услове пре самог почетка клађења. Друго је водити рачуна да благовремено се поднесе жалба у прописаном року. Информисање и познавање правила, спречиће, односно умањити вероватноћу да играч буде крив у спору са приређивачем.